poniedziałek, 25 lutego 2013

Recenzja: Solny peeling do ciała Perfecta SPA



Perfecta SPA

Solny peeling do ciała – czarna porzeczka + kofeina – wyszczuplający


Solny peeling do ciała - Perfecta SPA

OBIETNICE PRODUCENTA: 

*   usuwa martwe komórki naskórka,
*   idealnie wygładza powierzchnię skóry,
*   niweluje wszelkie niedoskonałości,
*   przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, działa antycellulitowo,
*   regeneruje, poprawia elastyczność, łagodzi podrażnienia,
*   ujędrnia i odmładza skórę,
*   relaksuje i poprawia nastrój,





 


RECENZJA:
  1. Solny peeling do ciała zawiera naturalne kryształki soli oraz sporo drobinek czarnej porzeczki, dzięki czemu  ma dość dobre właściwości ścierające naskórek. Używam go, gdy zwycięża moje lenistwo i nie chce mi się przygotować peelingu kawowego ;). Dla mojej przyjaciółki - posiadaczki wyjątkowo wrażliwej skóry drobinki soli okazały się zbyt drażniące dla skóry.
  2. Zapach będący połączeniem grapefruita i czarnej porzeczki jest przyjemny i ma właściwości relaksujące oraz pobudzające.
  3. W skład preparatu wchodzi kofeina, która posiada właściwości antycellulitowe. Zauważyłam, że skóra po użyciu peelingu jest bardziej napięta, natomiast działanie antycellulitowe oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej, jest praktycznie niezauważalne. Mimo zawartości olejku z zielonej kawy słynącego z działania regeneracyjnego dla naskórka, preparat niestety nie łagodzi podrażnień.
  4.  Idealne wygładzenie powierzchni skóry... a i owszem skóra po użyciu produktu jest miękka i wygładzona, a raczej sprawia wrażenie takiej. Dzieje się tak za sprawą ciekłej parafiny (Paraffinum Liquidum), której w tym kosmetyku jest najwięcej. Parafina jest substancją komodogenną, sprzyja powstawaniu zaskórników, jednocześnie tworzy na powierzchni skóry film, który zapobiega odparowaniu wody, czyli chroni przed wysuszeniem skóry. Skóra po użyciu peelingu pokryta jest lekko tłustym filmem.

Należy zadać sobie pytanie: czego oczekujemy od peelingu. Ja oczekuję dobrego usunięcia naskórka, wygładzenia oraz ujędrnienia skóry. Peeling solny spełnia te oczekiwania, ale nie zastąpi mojego ulubieńca: domowego peelingu kawowego. Reszta niewiarygodnych obietnic producenta jest mocno dyskusyjna.


POJEMNOŚĆ: 225 ML
CENA: ja zapłaciłam 11.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz