sobota, 9 marca 2013

RECENZJA: ISANA HAIR WODA BRZOZOWA (Birken-Haarwasser)

OPIS PRODUCENTA: 


Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów normalnych i z łupieżem.
Wysoko-odżywcze ekstrakty z liści brzozy pielęgnują włosy i rewitalizują skórę głowy. Prowitamina B5 nadaje włosom połysk i wzmacnia je.
Dzięki specjalnemu połączeniu aktywnych substancji
- poprawia się ukrwienie skóry głowy,
- włosy stają się mocniejsze,
- nabierają blasku i objętości, a łupież znika.




      Kupiłam wodę brzozową, ponieważ długo szukałam produktu, który pomoże zwalczyć podrażnienia skóry mojej głowy, które powstają po koloryzacji włosów. Woda brzozowa miała nie tylko walczyć z podrażnieniami skóry, ale również wzmocnić włosy, nadać im objętości i blasku. Otrzymujemy 500 ml produktu o ziołowym, lekko chemicznym zapachu.

JAK STOSOWAĆ?

     Wodę brzozową zawsze przelewam do butelki z atomizerem. Moim zdaniem używanie produktu z oryginalnej butelki jest bardzo trudne i tracimy dużo kosmetyku przez złą aplikację. Spryskuję skórę głowy, czekam kilka minut i masuję skórę głowy. Nie spłukuję! Następnie rozczesuję włosy, układam i czekam aż wyschną. 

ZALETY: 

  •  Z moich obserwacji wynika, że przy regularnym stosowaniu produkt wzmacnia włosy i ogranicza ich wypadanie - efekt zaobserwowałam po 3-4 miesiącach od zakupu. Mam dużo nowych baby hair :):), ale zawdzięczam to wyłącznie regularnemu stosowaniu!!!! Używam jej co drugi dzień.
  • Moim cienkim i prostym włosom produkt dodał objętości, włosy są grubsze w dotyku. 
  • Włosy są bardziej błyszczące! 
  • Cena i dostępność!

WADY:

  • Wyjątkowo nieporęczne opakowanie, przez które marnujemy dużo kosmetyku.
  • Alkohol w składzie, ale można uznać że ma odkazić skórę głowy...
  • Mam wrażenie, że po dłuższym stosowaniu włosy zaczęły się bardziej przetłuszczać.




Cena: ok 7 zł
Pojemność: 500 ml

  
     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz