poniedziałek, 4 marca 2013

Recenzja: Błyszczyk do ust Maybelline SuperStay 10H Tint Glos!!!



Opis producenta:

    Długotrwały, nowy zmysłowy efekt i nowy sposób aplikacji - oto zupełnie nowy świat w kategorii długotrwałego efektu na ustach. Ekskluzywny SuperStay 10H Tint Gloss oferuje trwałość flamastra do ust oraz wyjątkowy połysk błyszczyku, aby zapewnić efekt, jakiego do tej pory nie było przez 10 godzin!



Recenzja:

      Kupiłam ten błyszczyk skuszona obietnicami producenta, chcąc uzyskać długotrwały efekt błyszczyka na swoich ustach. Nie wierzyłam w bajki, że produkt pozostanie na ustach 10 godzin, spodziewałam się ok. 5 godzin trwałości. Przed zakupem skorzystałam z testera
i zrobiłam swatch na dłoni, który trzymał się bardzo długo, wręcz ciężko było go zmyć mydłem. Zachęcona wynikiem swojego testu udałam się do drogerii i kupiłam SupeSstay 10H Tint Glos!
    Rezultat jaki osiągnęłam na ustach był zadowalający, usta wyglądają ładnie, kolor jest intensywny, żywy, z delikatnym połyskiem, ale na pewno nie był to efekt jaki osiągamy używając zwykły błyszczyk. Niestety w tym miejscu zalety tego produktu się kończą, ponieważ z ust znika zdumiewająco szybko, nie przetrwał nawet trzech godzin. Produkt ściera się nierównomiernie, więc po 1,5 godz. efekt na ustach jest koszmarny!!!



      Poniżej przedstawię wady i zalety kosmetyku:


Zalety
Wady
-         przyzwoity zapach,
-         dość duża ilość produktu w opakowaniu,
-         rozpuszczone włosy nie przyklejają się do ust pomalowanych błyszczykiem,
-         intensywny, mocny kolor,
-         nie zostawia śladów na kieliszkach, szklankach ani na... policzkach ;),
-         lekka, kremowa konsystencja produktu ułatwia jego aplikację,

-         mała paleta barw, kobiety lubiące jasne kolory na ustach nie znajdą nic dla siebie,
-         wysusza usta, nawet jeśli nie stosuje się go codziennie,
-         powoduje uczucie nieprzyjemnego mrowienia na ustach,
-         efekt „znikania z ust” jest wyjątkowo nierównomierny – na ustach tworzą się brzydkie plamy, to uważam za największą wadę kosmetyku,
-         duży, nieprecyzyjny aplikator nie sprawdzi się dla posiadaczek małych ust,
-         10 godzin trwałości to całkowita fikcja,


Ilość: 10,5 ml
Cena: ok. 30 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz